середа, 13 квітня 2022 р.

💙💛Ігри для розслаблення



Чарівна повітряна кулька

🟢Опис:
У цій грі діти вчаться керувати своїм тілом, розвивають почуття форми та пропорції. Одночасно вони розслаблюються та концентрують увагу. Крім того, хлопці залучають фантазію та розвивають уяву.

🟢Вік учасників: від 4 років. 

🟢Інструкція дітям:
Давайте разом почаруємо і перетворимося на повітряні кульки. Кожен скаже мені, якого кольору він хоче бути.
Тепер лягайте на підлогу. Зараз ви ненадуті кульки, ви зовсім без повітря. Я хочу, щоб у міру того, як я вас надуватиму, ви змінювали свою форму і все більше ставали схожими на надуті повітряні кульки. Приступаю негайно: я вдихну в вас трохи повітря, так що ви одразу станете більшими і красивішими. Щоразу, коли я вдуваю у вас повітря, трохи підводьтеся. 
(Вдихніть повітря з чітким звуком . Діти повинні трохи піднятися над підлогою.) 
Намагайтеся залишатися в цьому положенні доти, доки я не наповню вас новою порцією повітря.
Я задую в вас трохи повітря, а ви ще трохи підніметься, щоб стати більше.
 (Голосно видихніть) 
Зберігайте і цю нову форму, поки я не видихну ще раз.
Тепер я вас трохи збільшу.
 (Знову видихніть)
Зараз я вдихну в вас останню порцію повітря, а ви встаньте прямо. 
(Знову видихніть.) 
Тепер ви дуже великі кулі. Намагайтеся зберегти свою форму, не рухайтеся. Комусь потрібне ще повітря? Я обходитиму вас і наповнюю ваші руки додатковим повітрям до тих пір, поки не побачу красиві, тугі кулі. (Обійдіть дітей.) 
І тобі я ще даю повітря… і тобі…
Тепер ми можемо зменшити кульки. Слухайте шум повітря, що видує з кульки. Коли почуєте цей звук, станьте трохи менше. Але тільки коли почуєте шум! Якщо шум припиниться, замріть і не рухайтеся.
Видавайте легке «сс-с…», щоб діти зрозуміли, що з них виходить повітря.)
Сс-с… тепер ви трохи менше.
Сс-с… ще трохи менше.
Сс-с і ще менше.
Сс-с і ще менше.
Тепер лягайте на підлогу. У вас більше не залишилося повітря… Я підійду до кожного з вас і перевірю, чи справді все повітря з вас вийшло.
(Перейдіть від дитини до дитини, і якщо ви бачите, що у когось залишилися напруженими плечі або коліна, зверніться до неї.)
Я допоможу тобі випустити звідси повітря, щоб ти зміг лежати на підлозі більш розслаблено та легко. (Ніжно торкніться потрібної частини його тіла, вимовляючи «сс-с…».)
#гра_для_малечі

Немає коментарів:

Дописати коментар